به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر طی مراسمی که روز سه شنبه در سالن کنفرانس پژوهشکده برگزار شد از کارشناسان و کارمندان نمونه تجلیل و قدر دانی شد. در این جلسه دکتر نصراله زاده ضمن تبریک هفته پژوهش به همه پرسنل، از موفقیت های کسب شده توسط همکاران در سطح استانی و ملی و انتخاب آنها بعنوان پژوهشگر برتر کشوری ابراز خرسندی کرد و گفت: بدست آوردن این جایگاه بدون تلاش و حمایت همه همکاران چه در بخش تحقیقاتی و چه در بخش اداری و پشتیبانی میسر نمیشد و امروز محققین ما با همیاری سایر نیروها توانستند رتبه های برتر کشوری را بنام خود کنند.
در ادامه دکتر صفری، معاون پژوهشی  پژوهشکده در مورد فرآیند انتخاب کارشناس نمونه و نحوه امتیاز دهی توضیحاتی داد و ضمن تبریک به این افراد از همه خواست تا با تلاش و ممارست بیشتر ضمن پیشبرد اهداف پژوهشکده بتوانند در سالهای آینده به این افتخار نائل آیند. همچنین فرصت را غنیمت دانسته و به اعضای هیئت علمی که در سطح موسسه رتبه های برتر را کسب کرده اند تبریک گفت.
مهندس لالویی، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی نیز سخنان کوتاهی را در تقدیر و تشکر از همه همکاران ایفاد کرد و برای پرسنل آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.
براساس رای کمیته انتخاب کارشناس نمونه آقایان: دکتر محمد علی افرایی، مهندس محمد جواد تقوی، مهندس مهدی گل آقایی و خانمها: مهندس شراره فیروزکندیان و مهندس مهدیه بالوئی بخاطر فعالیت های موثر و مستمر در امور تحقیقاتی بعنوان کارشناسان نمونه و آقایان مهندس حسین حسن نیا، مهندس غلامرضا رازقیان و خانم مهندس احترام السادات علوی بخاطر تلاش و پیگیری فراوان در انجام امور محوله بعنوان کارمند نمونه سال 1402 معرفی شدند و با اهدای لوح تقدیر از زحمات آنها قدردانی شد.