به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر روز دوشنبه مورخ 1401/12/15نشستی در ارتباط با روند کاری آزمایشگاههای معتمددر سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان با ریاست آقای دکتر علی اکبر یدالهی و حضور مدیران فنی آزمایشگاههای پژوهشکده اکولوژی دریای خزر، دانشکاه علم و فناوری مازندران، ایستگاه پژوهش و فناوری اقیانوس شناسی و علوم جوی استانو همچنین مدیران آزمایشگاههای خصوصی معتمد محیط زیست استان برگزار شد.
در این نشست در ارتباط با مشکلات موجود ، شیوه نامه و راه کارهای مناسب برای خدمات بهتر، مبلغ پایین تعرفه ها ، فسق قرداد ها در میانه کار، شیوه نامه سازمان و ... بحث وتبادل نظر گردید.
سرکار خانم مهندس یونسی پور به نمایندگی از پژوهشکده اکولوژی دریای خزر در این جلسه شرکت داشتند و در مورد هزینه بالای انجام آزمایشات و تعرفه پایین سازمان، اعزام کارشناس به محل برای رعایت اصول استاندارد نمونه برداری و همچنین بارگزاری نتایج آزمایشات در سامانه جامع سخنانی را ایفاد کردند.
در پابان این جلسه مقرر شد تا اداره کل محیط زیست استان در مورد تجدید نظر در تعرفه ها ، تقسیم کار وهمکاری بین آزمایشگاهها و همچنین برگزاری بیشتر این گونه جلسات وارتباط بیشتر مدیران تصمیمات مناسبی را اتخاذ نماید.