به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر روز سه شنبه مورخه 1401/12/02 آقای دکتر بهمنی رئیس محترم موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به همراه معاونت پژوهشی و فناوری موسسه آقای دکتر حافظیه از پژوهشکده اکولوژی دریای خزر بازدید کردند.
در این سفر که به منظور پیگیری پرونده تصرف اراضی پژوهشکده و همچنین دیدار و گفتگو با پرسنل پژوهشکده صورت گرفت، حجت الاسلام حاجی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز ایشان را همراهی کردند.
در ابتدا آقای دکتر حافظیه از کلیه بخشهای تحقیقاتی بازدید داشتند و از نزدیک در روند انجام پروژه های تحقیقاتی قرار گرفتند و با شنیدن صحبتهای کارشناسان هر بخش از کمبودها و مشکلات موجود در این زمینه آگاه شدند و نهایتا ایشان ضمن تشکر از زحمات محققین و تلاش دلسوزانه همکاران که با وجود کاستی های مالی و اعتباری در انجام پروژه های تحقیقاتی و ارائه بموقع گزارش انجام وظیفه میکنند قول پیگیری برای رفع موانع حاضر را دادند.
در ادامه این سفر راس ساعت 12:30 جناب آقای دکتر بهمنی، دکتر حافظیه و حجت الاسلام حاجی پور به اتفاق ریاست و معاونین پژوهشکده در سالن کنفرانس حضور پیدا کردند و نشست صمیمانه ای را با حضور کلیه پرسنل پژوهشکده داشتند. در ابتدای این جلسه آقای دکتر نصراله زاده ریاست محترم پژوهشکده ضمن تشکر از مهمانان بخاطر این سفر به آنها خیر مقدم گفتند و گزارش مختصری از فعالیتهای اخیر را خدمت رئیس موسسه ارائه دادند و سپس آقای دکتر بهمنی ضمن گرامیداشت نام و یاد مرحوم دکتر رمضانی و سایر همکاران از دست رفته سخنان خود را آغاز کردند و در ادامه این جلسه شنونده درد دلها و مشکلات پرسنل پژوهشکده بودند و توضیحات و راهکارهایی را برای سوالات مطرح شده ارائه دادند. ایشان همچنین بعد از جلسه عمومی به صورت فرد به فرد پذیرای همکاران عزیز بودند و از مشکلات آنها مطلع شدند.
در پایان این سفر ریاست محترم موسسه به همراه معاون موسسه، ریاست و معاونین پژوهشکده اکولوژی دریای خزر ضمن حضور در منزل مرحوم دکتر رمضانی از نزدیک با خانواده ایشان ملاقات کردند و با ابراز همدردی و آرزوی آرامش روح آن مرحوم، برای سلامتی و طول عمر بازماندگان دعای خیر کردند.