به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر به مناسبت هفته پژوهش و تجلیل از محققین و کارشناسان برتر، روز سه شنبه مورخ 1401/9/29 جلسه ای با حضور ریاست، معاونین و کارکنان پژوهشکده در سالن کنفرانس برگزار شد.
در ابتدای این جلسه آقای دکتر نصراله زاده ریاست محترم پژوهشکده ضمن تبریک فرارسیدن هفته پژوهش گزارش مختصری از فعالیتهای پژوهشی انجام شده توسط پژوهشگران و محققان در سال اخیر ارائه دادند و همچنین نحوه انتخاب و امتیازدهی برای برگزیدن برترینهای سال 1400 را بیان داشتند.
در ادامه جلسه آقای دکتر صفری، معاون تحقیقاتی پژوهشکده از تلاشها و زحمات کلیه همکاران در انجام امور محوله  و پیشبرد پروژه های تحقیقاتی تقدیر و تشکر کردند. همچنین آقای مهندس لالویی، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، ضمن خیر مقدم به همکاران و تبریک هفته پژوهش، از انتخاب و ارتقا آزمایشگاههای پژوهشکده به سطح توانمند در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر دادند و این موفقیت را مرهون تلاش، تعهد وجوابدهی  بموقع و دقیق آزمایشات  توسط  کارشناسان آزمایشگاهها دانستند و این موفقیت را به آنها تبریک گفتند.
طبق اعلام کمیته برگزاری هفته پژوهش بر اساس ارزشیابی های انجام شده افراد زیر بعنوان برترینهای سال 1400 انتخاب شدند:
همکاران برتر منتخب کمیته هفته پژوهش در سطح  موسسه:
1- جناب آقای دکتر حسن فضلی پژوهشگر برتر
2- جناب آقای دکتر رضا صفری فناور برتر
3- سرکار خانم مهندس آسیه مخلوق محقق برتر
4- سرکار خانم دکتر مریم قیاسی مروج برتر
5- جناب آقای مهندس فرامرز لالوئی رابط آزمایشگاه برتر
کارشناسان برتر منتخب کمیته هفته پژوهش در سطح  پژوهشکده :
1- سرکار خانم دکتر مریم رضائی
2- سرکار خانم دکتر متین شکوری
3- سرکار خانم دکتر رحیمه رحمتی
4- جناب آقای سید اسحاق علوی
5- جناب آقای ایوب داودی
در انتهای برنامه با اهدای لوح و جوایز نقدی از محققین برتر تقدیر و تشکر شد.